понеделник, 8 октомври 2007 г.

Мижи да те лажем

От известно време работя в един от най-луксозните фризьорски салони в Русе. Работила съм в големи и луксозни салони и преди, и като гледам положението е все същото. Лъскава обстановка, чак заслепяваща, славни марки ( l'oreal! Алилуя!), момиченца, дето се учат да работят(няма как, и аз така съм се учила), посредствено качество и големи фасони. Но това, което ме разсмива най-много в сегашния салон е изискваният от шефката стил на общуване с клиентите, който е продължение на нейния собствен и отразява чудесно идологията на този тип салони, а именно;"Мижи да та лажем". Като начало никак не се поощрява естетсвеното и непринудено общуване с клиентите. Те си плащат скъпо и прескъпо и трябва да чувстват с всяка фибра на тялото си, че са на едно невероятно място, а не къде да е:) Ако няма какво толкова да им предложиш, нахрани ги с приказки. Ето кратък речник, за следващия път, като отидете в лъскав салон:)

"Заповядайте да обсъдим колорирането на косата" = "То и без туй няма от всичките бои, а има едни, дето шефката каза да ги пробутаме, тъй че сега ще те убедя, че си точно за тях"

"Ау, колко естествен стана цвета!" = "Ебаси, тая боя хич не хвана"

"Боята е безамонячна и подхранва косата" = "Таз е по-скъпата, а ако си толкова тъпа да вярваш, че боя подхранва, проблемът е твой"

"Сега ще Ви поставя крем-грижа на косата" = "Балсам, како, балсам..."

"Прическата е асиметрична" = "И аз виждам, че е криво, ама ако си мислиш сега, че ще тръгна да те оправям..."

"Прилагаме най-новите техники за подстригване" = "Аз тъй и не разбрах за к'ъв х** се прави това, ама изглежда ефектно"

"Ау, супер!"(казано от шефката, след подстригване от някое от момичетата) = "Оф, таз мойта не можах да и извадя ръцете от гъза, ама освен да вземем парите на клиентката и да я изпратим, докато не се е усетила, друго не можем да направим"

"Това е една много актуална линия" = "Ние само така можем да подстригваме и ако не ти отива, ти си дефектната"

7 коментара:

  1. Анонимен3:15 сл.об.

    Ххехехе, хубавичко се посмях.
    Ужас... а ние чакаме да отвориш още един фризьорски салон с милиони пеперуди накацали по вратите ;)

    ОтговорИзтриване
  2. Анонимен9:34 пр.об.

    Хихи :-) Случайна, звучиш като откривател по света - някои неща са различни, но други си приличат като две капки вода :-)

    Енея, не знам дали имаш нещо конкретно предвид, но милиони пеперуди по вратата не звучи добре. Ако пърхат и летят - няма да има врата :-) Ако пък не са живи, а препарирани, не бих пристъпила към вратата и бих я заобикаляла на 2км., за да не гледам резултата от човешката жестокост.

    Роси

    ОтговорИзтриване
  3. Анонимен3:19 сл.об.

    Аз за това си имам любима фризьорка... Ти по всяка вероятност знаеш, че клиентите (в случая аз) особено държим поне във фризьорския салон да се отпуснем и да не ни се лигавят насреща. Салонът на моята любимка е точно до офиса и сме добри приятелки. :) По точно тази логика мразя скъпарските салони... А дали не се сещам къде работиш в момента ;)

    ОтговорИзтриване
  4. Ивката, и аз си имам любима фризьорка :-) Казва се Жоржета :-P

    ОтговорИзтриване
  5. Анонимен10:26 пр.об.

    Ехххх
    (Ама последното „ти си дефектна“) :D
    Иначе принципно :(
    А за да не ставаме черногледи :D:D:D
    Но нормалното е :|
    И сега ми е време да :Х

    ОтговорИзтриване