събота, 31 май 2008 г.

малкият човек и шоуто

Вижте това и ми кажете, моля ви, мислите си.

6 коментара:

Анонимен каза...

въобще не е малък човека, велик е! няколко пъти съм го гледал и все ме хваща

Анонимен каза...

Страхотно!

Много ценно беше, как в началото журито едва скри иронията си - те явно са възпитани хора, но им пролича. И как си смениха отношението бързо бързо.

Много поучителен клип.

Да е жив и здрав човекът и да успее.

Анонимен каза...

Гледал съм го и е изключително вълнуващо и за мене.

Напомня ми "Flashdance", само че е истина.

А за нашия аналог на конкурса ще кажа както е в стихотворението на Ботев "вий... вий сте идиоти! ".

Анонимен каза...

И не за изпълнителите, искам да се уточня и да се извиня, за неопределеността, а за критериите на журито.

Анонимен каза...

Не наистина няма нищо случайно а и /Никой не спи! Никой не спи! Ти също принцесо.../ при такъв бюджет просто не може да бъде случайно, но е интересно до кога ще се ползва точно този сценарий? http://www.youtube.com/watch?v=IDoF8i6FpZ4

Анонимен каза...

Абе схема има, то е ясно. Нещата поне са обиграни, но като използват един и същи сценарий, накрая изглеждат дори нагласени.
Това е любимата ми ария и ако аз отида на такъв конкурс, ще е с нея :)
Не съм сигурен до колко добре младежът я изпя, но поне извади глас.