петък, 3 август 2007 г.

Каква зодия е бащата-мечта

Говоря с един познат за баща му и научавам с изненада, че той е в прекрасни отношения с него, че имат много близка връзка и че се разбират чудесно. Този познат е на 24 години, възраст в която си мислех че всеки мъж е поне малко скаран с баща си, или отношенията им са трудни.
Аз като една жена, веднага попитах коя зодия е баща му. Оказа се Стрелец. А моят познат е зодия Скорпион. Не че съм голяма астрололожка, но тези зодии май не се погаждат много. Доста съм озадачена. Излиза, че не всички бащи се карат със синовете си от един момент нататък. Аз винаги съм мислела противното. Дали зависи от зодията?

Ако вие имате такъв баща-мечта, разкажете ми. И ми кажете коя зодия е. Интересно ми е какви ще се резултаттите. Може да ми кажете и ако не се погаждате, коя зодия е.

10 коментара:

Unknown каза...

Много ми е трудно да кажа... моят баща е зодия овен, но не знам дали се спогаждаме...
Но можеш да направиш представително проучване по въпроса за бащата-кошмар по следния начин. Отиваш в Агенция за закрила на детето, взимаш всички досиета за оплаквания от насилие, псих. тормоз и т. н. от бащи. Гледаш на коя дата са бащите и правиш статистика за зодиите... Има компании, които плащат много пари за това, ама аз не знам такива :)

kenkal каза...

Аз мога да кажа за своя баща и за тази на мъжа ми. Моят е Овен - труден характер. Аз пък съм Рак - не съм по-малко трудна от него. Обичаме се и се спогаждаме около 2-3 дни. После почваме да се дърлим, понеже никой от двамата не ще да преклони глава в споровете. Иначе можем да говорим по всякакви въпроси - а това е особено ценно. Смятам го за идеалния баща за мен.
Свекър ми и мъж ми са Лъвове. Не съм ги чувала да се скарат, да спорят дори, но връзката им сякаш не е пълноценна. Не умеят да говорят на всякакви теми. Има много Табу между тях.
А пък за този мой мъж трябва да кажат синовете ни - но те още не са тръгнали да оценяват това(така си мисля).
Всъщност си мисля, че не толкова от зодията зависи дали ще си близо до идеалния баща, а от характера и манталитета.

Анонимен каза...

Баща ми ли? К'вато и зодия да беше пак щеше да си е темерут. Установил съм го много преди 24-тата си година. Не се разбираме, но май се обичаме - нямаме избор - баща и син сме. Иначе е риби - аз съм овен, но аз к'вато и зодия да бях - пак щях го установя това (но може би нямаше да го споделям). Иначе познавам доста риби, с които се спогаждам добре, въпреки че някой отбеляза, че сме труден характер ;)

skoklyo каза...

Аз съм Дева и майка ми е Дева, често се критикуваме за дреболии и избухват конфликти, но отминават като летен дъжд. Иначе с баща ми сме абсолютно непознати и съответно няма за какво да се караме :)
Все пак едва ли бих нарекъл Стрелец бащата-мечта, по субективни причини. Но то е като при цветовете - няма идеален за всякакви комбинации, само подходящ за съответната.

RoJe каза...

Intersno nabludenie za Strelez - Skorpion.
Basta mi e Skorpion, sestra mi sashto i s dvamata se pogajdame chudesno - kolkoto se karame tolkova se i obichame :D

E az sam jena i mnogo moje da se spori dali spogajdaneto ne e zaradi pola, no vse pak.

neonlicht каза...

Moqt bashta mechta e zodiq bliznaci! Az sum kozirog, no ne wlizam w kategoriqta 24/m/random place :D

Анонимен каза...

Странно е, че скорпионите въобще могат да се разбират с някого… Макар че и аз имам една колежка – скорпион, с която се разбирам добре, но покрай нея разбрах, че имало „бели“ и „черни“ скорпиони, така че това явно е много важно уточнение…
И все пак скорпиона си е скорпион – който се справи с него, ще да е гений(Аз насмалко да стана :D)

Анонимен каза...

Поемам риска да ви кажа, че гледате в неправилната посока. Не е важно каква зодия е бащата, а каква зодия е майката :-) Ако изобщо зодията има някакво съществено значение.

Убедила съм се (личен опит и опит на мъже около мен), че влияние върху отношенията баща-син оказва майката в семейството. Двамата се конкурират, за да докажат един на друг кой е по-добър и кой разбира повече от живота. Което е пълно безумие - в едно семейство няма място за съперничество (то остава за света навън), а само за взаимна подкрепа. Жената е тази, която прави от къщата дом и която сплотява семейството. Затова - ориентирайте се към зодиите на майките, ако ще се интересувате от зодии :-)

Роси

Анонимен каза...

Аз съм Стрелец и тате е Стрелец и като цяло се разбираме добре, карали сме се доста рядко, но с мама, която също е Стрелец мога всичко да си кажа. И да, правилно сте забелязали всички сме Стрелци ;)
Иначе човекът до мен от повече от 2 години е зодия Скорпион и мога да кажа, че по-щастлива връзка не съм имала, така че прекалено крайно да се казва, че не можем да се разберем. Имам и много близки приятели Скорпиони, както и една баба със същата зодия, която ме е отгледала /така че може просто да съм им свикнала/.
А и не вярвам на зодии толкова много, пъки дори да вярвах в пълния хорскоп има още десетки фактори като асценденти, планети и т.н. Друг въпрос е, че за мен възпитанието, ценностите, средата, в която си израснал и си се развил като личност, са си по-важни от каквито и да е зодии.

borj каза...

Рак и рак. И рак. Това сме баща ми, аз и брат ми. Проблемите бяха дооо ... излизането ми от казармата. На около 20 ще да съм бил. До тогава беше тежко :) Сериозно тежко. Но след това - в един момент усетих, че вече не ми се дават насоки, татко слуша когато говорим за нещо и се съобразява с мен, ако съм с по-разумната приказка. Накратко - бях промотиран до мъж. И повече каране не е имало. Дай боже всекиму родители като моите, да са ми живи и здрави и двамата. А за протокола - майка ми е Козирог. ПП зодиите нямат нищо общо с отношенията.