неделя, 25 септември 2005 г.

Есен

Винаги се опитвам да гледам на есента позитивно, макар че малко ме натъжава. Но от друга страна носи някакъв нежен покой. Днес се зачетох в стари логове и намерих неща, което съм писала миналата есен:
" С наслада се оставям капките да се стичат по лицето ми. Наистина, студено е, но някак по-истинско. Дъждът ще измие лятната мръсотия. Приглушената красота на света ме омайва...."
Днес не държа толкова да ми е студено. И лятото ми не е било толкова тъжно, че да се радвам на края му. Но се опитвам да се усмихвам на багрите, макар и пастелни, да не кажа кални, на моменти:) Исках да напиша още много неща, но смяната на темата на блога ми отне всичкото време. Надявам се да ви хареса, положих толкова старание:) А ако някой успее да ми каже защо свети онази празна лента долу, обещавам да го черпя бира или каквото там, ако ще и дa се наложи да му я пратя с DHL, заклевам се:))))

7 коментара:

Анонимен каза...

ама че красота!

поздравления:)))

Unknown каза...

благодаря, анонимус:)))) Ама лентата долу....:(

Анонимен каза...

лентата ...... дори да се усетиш,
остави я, за кусурче, да не ти е уроки:)))

Анонимен каза...

наистина е красиво :-)

а за лентата - тя си има своя чар, остави я така. :-)

Inks каза...

А ако някой ми каже що новата тема се бъг-ва при четене с Експлорър, ще му пратя... не-е-е, няма да му пратя каса бира, но ще мога да прочета тва-онова.
И си спестете обясненията за Модзила, имам си основателни причини да не я използвам.

zbrox каза...

хубаво е, но е малко нечитаемо. трябва да селектирам текста, за да не е натоварващо за очите и да чета спокойно.

Unknown каза...

Моля да ме извините както за нечитаемостта, така и за бъговете. Просто напоследък нямам много време и се забавлявах на компютъра си като я правех, не съм я поглеждала с други браузъри, или на други монитори. Ще се опитам да я коригирам, но не знам кога. Май е време за алтернативни CSS-и.