От известно време работя в един от най-луксозните фризьорски салони в Русе. Работила съм в големи и луксозни салони и преди, и като гледам положението е все същото. Лъскава обстановка, чак заслепяваща, славни марки ( l'oreal! Алилуя!), момиченца, дето се учат да работят(няма как, и аз така съм се учила), посредствено качество и големи фасони. Но това, което ме разсмива най-много в сегашния салон е изискваният от шефката стил на общуване с клиентите, който е продължение на нейния собствен и отразява чудесно идологията на този тип салони, а именно;"Мижи да та лажем". Като начало никак не се поощрява естетсвеното и непринудено общуване с клиентите. Те си плащат скъпо и прескъпо и трябва да чувстват с всяка фибра на тялото си, че са на едно невероятно място, а не къде да е:) Ако няма какво толкова да им предложиш, нахрани ги с приказки. Ето кратък речник, за следващия път, като отидете в лъскав салон:)
"Заповядайте да обсъдим колорирането на косата" = "То и без туй няма от всичките бои, а има едни, дето шефката каза да ги пробутаме, тъй че сега ще те убедя, че си точно за тях"
"Ау, колко естествен стана цвета!" = "Ебаси, тая боя хич не хвана"
"Боята е безамонячна и подхранва косата" = "Таз е по-скъпата, а ако си толкова тъпа да вярваш, че боя подхранва, проблемът е твой"
"Сега ще Ви поставя крем-грижа на косата" = "Балсам, како, балсам..."
"Прическата е асиметрична" = "И аз виждам, че е криво, ама ако си мислиш сега, че ще тръгна да те оправям..."
"Прилагаме най-новите техники за подстригване" = "Аз тъй и не разбрах за к'ъв х** се прави това, ама изглежда ефектно"
"Ау, супер!"(казано от шефката, след подстригване от някое от момичетата) = "Оф, таз мойта не можах да и извадя ръцете от гъза, ама освен да вземем парите на клиентката и да я изпратим, докато не се е усетила, друго не можем да направим"
"Това е една много актуална линия" = "Ние само така можем да подстригваме и ако не ти отива, ти си дефектната"
7 коментара:
:-)))
Ххехехе, хубавичко се посмях.
Ужас... а ние чакаме да отвориш още един фризьорски салон с милиони пеперуди накацали по вратите ;)
Хихи :-) Случайна, звучиш като откривател по света - някои неща са различни, но други си приличат като две капки вода :-)
Енея, не знам дали имаш нещо конкретно предвид, но милиони пеперуди по вратата не звучи добре. Ако пърхат и летят - няма да има врата :-) Ако пък не са живи, а препарирани, не бих пристъпила към вратата и бих я заобикаляла на 2км., за да не гледам резултата от човешката жестокост.
Роси
Аз за това си имам любима фризьорка... Ти по всяка вероятност знаеш, че клиентите (в случая аз) особено държим поне във фризьорския салон да се отпуснем и да не ни се лигавят насреща. Салонът на моята любимка е точно до офиса и сме добри приятелки. :) По точно тази логика мразя скъпарските салони... А дали не се сещам къде работиш в момента ;)
Ивката, и аз си имам любима фризьорка :-) Казва се Жоржета :-P
Ехххх
(Ама последното „ти си дефектна“) :D
Иначе принципно :(
А за да не ставаме черногледи :D:D:D
Но нормалното е :|
И сега ми е време да :Х
:D
Публикуване на коментар