неделя, 2 октомври 2011 г.

съзвучие

Да намериш пътя си сред нишките на света е като да свириш на арфа. Правилната мелодия иска концентрация, порив и знания.
Понякога се чувствам като умела арфистка, пръстите ми докосват струните на живота и намират най-нежната мелодия, най-правилния акорд. Такова опиянение изпитвам тогава...Съзвучие и полет. Сякаш всичко около мен е от скъпоценен кристал, усилващ мислите и усещанията ми...

За който пита - не,не съм надрусана, не съм се друсала никога, даже трева не съм пушила никога.

2 коментара:

Вики каза...

Не е задължително да си надрусан, за да имаш подобни (между другото, доста точни) усещания за света. Това и с медитация се постига... А ако успяваш и без медитация, значи си просто щастливка :).

Григор каза...

Правилният отговор е: "Да, с всички известни наркотици и още дузина неизвестни"... Тъй де, болните по гъди-гъди-мръсничкото какъв-цвят-й-е-бельото и те са хора, и те трябва да получат нещичко, дето да им запълни душата...

А този отговор има и още едно предимство: задоволява и друга категория хора. Тези, които никога няма да почувстват подобно нещо, независимо с какво и колко ще се надрусат.