вторник, 13 ноември 2012 г.

Квантовата физика и някои дребни домашни ремонти

Опитвам се да развия шибаните болтчета, за да си ремонтирам шибаната духалка. Те, разбира се, са завряни на майната си и са толкова много, сякаш ще удържат ревящ тигър. И понеже отвертката ми не е точно подходящата, поне едно престъргва и отказва да се развива. Имам пет отвертки, мамка му, колко трябва да имам, за да мога да развия болтчетата на печка за 15 лева! Дишам дълбоко, опитвам пак да постигна крехкото сцепление между неподходящата ми отвертка и безумно мекия метал на малката гад. Тц.
Ок, ще опитаме с квантова физика...Има безброй много състояния, в които болтчето е развито. Те съществуват, носят се в паралелните светове около мен. Моето съзнание ще определи кой от тях да материализира. Спокойно... Спокойно... Развих гооооо!
Не ви знам, драги зрители, вие в коя вселена останахте, но тук си е ебало майката! Даже имам чувство, че температурата в стаята стана 14 градуса, вместо предишните 13! Кеф!
Ей сега ще въздействам грубо класически на биметалната пластина и отивам в по-оттатъшната вселена, дето температурата в стаята ми клони към 20 градуса.
На вас, приятен ден, и... учете физика!

3 коментара:

bozho каза...

Ти като в "Хрониките на Амбър" сменяш вселените :D

Друго си е човек да разбира от квантова физика, поне може един хубав пост да напише, ако не друго :D

Unknown каза...

Много любима книга! Ех, ако можех така! Или поне да познавам някого, който може така и само да ме вземе да се поразходим... Веднъж...
А квантовата физика...казват че или не я разбираш, или си в абсолютен шок. Аз май не я разбирам , ама си се гавря:)

Огнян каза...

По законите за всеобщата гадост, за да се оправи печка за 15 лева са необходими отверки за 30 ;-)