сряда, 21 декември 2005 г.

Коледна смешка

Това се случило мнооого много отдавна, далеч на север. В къщата на Дядо Коледа царяла пълна лудница. До Коледа оставали няколко часа, в списъка с подаръци някой бил допуснал грешка и замаяни джуджета тичали насам-натам и си крещели, докато се опитвали да оправят някак нещата. Три елена стачкували и категорично отказвали да бъдат впрегнати в шейната, гледайки тъпо и упорито. А Снежанка била мъртво пияна и се хилела истерично пльосната върху един стол. Дядо Коледа се оглеждал в ужас и му идвало да си оскубе брадата. В тоз момент в стаята влетяла малката коледна звездичка, която някой бил пратил да донесе елхичка. Звездичката размахвала елхата и запитала глезено и протяжно: Еееее, аз сега къде да я бодна тази елхичка, беееее? ......
Оттогава има традиция на върха на коледната елха да има по една коледна звездичка...

4 коментара:

Анонимен каза...

Да покажа, че съм българче - аз я знам с ангелче на мястото на звездичката. Пикантно, а?...

Unknown каза...

Амииии... на мен ми е много в тон с "коледното настроение". :)))
Аман от звънтящи камбанки и лигави пожелания.

Анонимен каза...

Добрый вечер Дед Мороз
с бородой из ваты
ты подарки нам принес
педерас горбатый ?

Анонимен каза...

итилиен: май минаваме към моргулиен? ;-)

И аз не мога да понасям коледното лигавене. Но го търпя, за да могат децата да му се радват - или поне някои от тях. Тъй де, още не са го виждали твърде много пъти, не им е омръзнало като на мен.