четвъртък, 6 април 2006 г.

"Морски вълк" offline

Ванката се върна от Германия и взехме че се събрахме пак в "Морски вълк", ама не канала а истинската кръчма. И Петя не беше бот, а си беше от плът и кръв, хубава както всякога. Явор пиеше традиционното вино с ябълки, Ванката папкаше дробчета, както и на заминаване. Аз за пореден път се опитах да си поръчам сладолед, и се сетих че тук НЯМА. Чаят е ок, благодаря. Много хора не познавах, както обикновено. С някои се запознах. Стана ми смешно, като седнах до едно момче и той ми каза "Ти си Случайна, нали?" Хм, ами аз съм. Приличам ли си:) Запознах се с Роси Димова - легендарна личност, за която само бях чела и слушала в нета. Седеше си кротко, с вид на 17 годишна и се усмихваше. И само ако я заговориш виждаш твърдостта в погледа и силата в начина и на говорене. Хареса ми много това момиче. Иска ми се да я познавам повече. Радвам се че пак е във Варна.
Може би пролетта наистина идва, щом нещата пак постепенно започват да стават offline...

1 коментар:

Анонимен каза...

:))))))))
Super super:) It was grate fun there! Im glad that so much people came to see the same old wanka with the new middle long hair:) Yeah! Its the same old world here:)
(No internet, no cyrillic...)
OBV is alive again!!! Forever!