четвъртък, 13 септември 2007 г.

Бившият мой живот

Събирам последни остатъци от съществуването си тук. Следите малко по малко се заличават. Самата аз понякога си мисля че съм сънувала. Особена тъга и безчувствие се смесват в унасящ коктейл. Днес съм пак за малко тук, сред миналото, сред намерените и изгубени мечти, сред копнежите, колебанията, спомените. За малко.

Не съм умряла и нямам намерение да умирам. Много хора се обадиха да ме питат жива ли съм и тогава осъзнах каква важна част от мен е интернет-съществуването ми. Затова може би е важно да кажа тук:

Преместих се да живея в Русе. Във Варна вече нямам дом, нямам и работа. Салонът ми е затворен. Надявам се да има ново "Неустоимо" в Русе. Надявам се да успея да осигуря на сина си по-добър живот.

Много хора ще ми липсват от Варна, но вярвам, че някои пътища, макар и много красиви са без изход. Не знам къде свършва този, по който съм поела, но както са казали по-умните от мен, "life's a journey, not a destination".

Не съм щастлива, не съм тъжна. Нямам нужда от съчувствие, нито от помощ. Имам нужда от присъствието ви, защото осъзнах, че то е единственото от бившия мой живот, което искам да взема със себе си:) Целувки:)

15 коментара:

Анонимен каза...

Добре дошла.
Ще чакам координати на салон.

Много късмет,
Йоана

Unknown каза...

Добре дошла и от мен!
Когато откриеш салона, кажи, за да му направя една яка реклама :)
Със сигурност ще имаш поне един клиент - мен ;-)
И със сигурност ще имаш поне един приятел... пак мен :-)
С теб съм, Жу!
И съм в Русе в периода 21-23.09, между другото!

Sem_D_D каза...

Жужааа :-( май трябваше да падам повече на тениса....
нищо :) радвам се че има ping reply
и дано всичко е малко по-наред там, където си ти и мъника.
Процъфтявай, че така има поне още една хубава причина да се мъкна към Русе, след като варненската менса пак замира...

Дишай!

we know who you are ;-)

Анонимен каза...

Рядко се заглеждам тук, но искам да ти кажа няколко неща :-)

Едното е, че със сигурност ще липсваш на приятелите си, макар точно аз да не се числя към тях.

Другото е, че си взела правилно решение :-)

И третото - съветвам те да се сбогуваш с несбъднатите си мечти, защото само заемат място в сърцето ти и пречат на появата на нови мечти. Нека останат един прекрасен спомен и фина обичка на ухото, която да напомня, че не сме безгрешни и че трябва да се вслушваме в себе си повече. Да слушаме сърцето и разума си, а не в емоциите си, от които все си страдаме - страх, гордост и разни други. Успех и до нови срещи! :-)

Роси

gogo kehayov каза...

обичам те жу

Анонимен каза...

Най-после!И браво на теб-много е трудно да се променят стереотипите,дори и когато не ни радват.
Много приятно ми беше да започвам вечерната си разходка из Замъка на Блогърите от твоя "салон".Ако така хубаво подстригваш ,както и пишеш, ще взема да се напъна да дойда до Русе.
Пожелавам ти много усмивки на новото място.И късмет!:)

Анонимен каза...

По-умните от мен са казали: "Приятел е, който ти помага, когато го помолиш. Истински приятел е, който не чака да го молиш." Просто сподели грижите си - и ще откриеш кои са истинските ти приятели.

Е-майлът ми е на уебсайта ми.

Анонимен каза...

Взела си добро решение. Промяната винаги е добре дошла, най-малко заради разнообразието, човешката душа копнее за разнообразие. Така че всяко ново начало е добро начало. Поне според мен. А и Русе, макар и по-малък град, живее целогодишно, за разлика от Варна, където всичко се случва само и единствено през лятото. Обичам ги и двата града, по различни причини. Хората в Русе са много на място, от мене да го знаеш. Сигурен съм, че нещата ти ще тръгнат на добре. Успех!

Unknown каза...

Благодаря на всички за хубавите неща, които сте ми казали.

Цецо, аз не падах чак толкова много на тенис, да се разберем:) А за Менса-Русе си мечтая и аз. Трябва да проверя как стоят нещата:)

Вече имам нет, така че се надявам да се видаме по-често.

Е. каза...

Мяу. Далече си. Поздрави и се надяваме да има нов салон и там. Ще мина да те бвидя някой път. Обещавам.

Анонимен каза...

хубаво подстригва, да. сега варненци ще ходим рошави1

успех, жуже и щастие на новото място1

Анонимен каза...

Целувки и от мен! И пълен напред!

LeeAnn

Bla каза...

Wish ya luck!

Боян Пищиков - Архиватора каза...

жуж-ка
пре-зи-дент,
ша, ляля, ляля!

Вики каза...

Поради дълго отсъствие със закъснение научавам новостите... Ами Жуже, няма смисъл да ти пиша хиляди пожелания, като гледам хората преди мен са казали най-важното, пък и самата ти си го написала... Но ще добавя една моя любима мисъл на Емерсън: "What lies before us and what lies behind us are small matters compared to what lies within us. And when we bring what is within us out into the world, miracles can happen". С една дума - каквото било, било от "бившия" живот, ти дерзай и вярвай в себе си :). Поздрави!