вторник, 14 юни 2011 г.

Екзорсизъм

Вчера беше ден, ама ден. Чак не ми се разправя. Загубих си ключовете, синът ми си загуби учебника, забравих прането в пералнята. Лепих спукана гума на колело и се оказа, че нищо не съм залепила. До каквото се докоснех се чупеше, разваляше, губеше, съсипваше. Чинии падаха, кранове прокапваха, изгоря ми електрическата кана, ударих се поне петдесет пъти...
Днес станах с твърото намерение да имам един ползотворен и хуабав ден. Заех се с чистене и подреждане, имах планове за катерене. И всичко започна да се скапва малко по малко. Върнах се до магазина пет пъти докато купя всичко, което ми трябваше. Мъфините, който направих, станаха пълна отврат. Аз обаче реших да не се поддавам на негативизма, отидох пак до магазина и направих нови мъфини. Реших да изчистя кухненските шкафове и да направя цедено кисело мляко с ягоди. Новите мъфини станаха по-зле и от първите, шкафът се изсипа върху мен, цеденото мляко се изсипа в суроватката отдолу, оказа се че няма захар, а магазинът от който си купувам тъмна захар е в обедна почивка. Също така се оказа, че няма да ходя да се катеря. Прането, както е ясно, се беше вмирисало. Не мога повече!

Някъде четох, че така наречените лоши дни, били просто някой лош демон, който се е залепил за нас и пакости.

Спешно се нуждая от екзорсизъм! Иначе грабвам купата със сладоледа...

5 коментара:

bozho каза...

Мдаа
Наблюдават се сериозни смущения в силата...

Valkocompany каза...

А черешката на тортата е ...

wind каза...

Meditate on that, you should, my young aprentice.

Unknown каза...

:)

Григор каза...

Че има ли по-велик екзорсист от купата със сладоледа? :)