петък, 22 юли 2005 г.

Нова тема

Лятото променя вида на нещата. Променя усещането за нещата. Променя какво ли не. Стана така че промените стигнаха чак до темата на блога ми:).(Всъщност не знам дали "тема" е правилната дума, понеже е заета твърде смело с употребата и в английския, ама оформ...уформ...абе, другата ми е прекалено дълга...)
Оставих се на усещането си за това как искам да изглежда тези дни блогът ми и си поиграх с Гимпа(хм, или той си поигра с мен:-/) Почти улових това което си представях. Останаха няколко дреболии, които всъщност най-много ме забвляваха, но ми е най-трудно да им намеря място. За зла участ тъкмо когато се бях засилила да ъплоудвам променения код, нета ми умря, така че за малко блогът ми е изглеждал твърде странно. Вероятно ще е странен и тези дни, докато додочовърквам.

Моля ви, ако четете този блог, посъветвайте ме по следните въпроси:
- Едно от забавленията ми беше да използвам анимирани гифове за background. Защо това не е разпространено? Натоварва ли това излишно процесора, или е пренебрежимо.
- Дразнещи ли са мърдащите бекграунди?
- Кое ви досажда и измъчва като четете блога. Шрифтове? Цветове? Разположение? Организация?

И последно...задачка-закачка...Какво се опитах да наподобя с мърдащия бекграунд? Ама опитайте и с hover:)

5 коментара:

Анонимен каза...

Вече си отговорих частично на първия въпрос. Експлорерът и Операта въобще не ебвата да ги анимират милите ми гифове. Май трябва да помедитирам върху това. Много се разглезих с Файърфокса. Взех да си мисля че всичко може...

yovko каза...

Определено мърдащите, мигащите и анимираните неща дразнят, дори когато са малки и не особено много на брой, а прекаляването с тях направо отблъсква. Мен лично могат да ме доведат до нежелание да чета каквото и да било.

Иначе поздравления за новата... кожа ;-) Чистичка, семпла и симпатична е, особено ако изоставиш идеите за анимация ;-)

Анонимен каза...

Новият дизайн определено много ми харесва - семпло, изчистено, приятно за окото и много по-уютно.

Е, като гледам по-приятно е за мъжките очи...... :-)

Анонимен каза...

Анимираните неща са като бижутата. Нещичко дребно и стилно може да е от полза, но прекаляването създава цигания.

За анимирането на гифовете - принципно е лицензирана технология, а извън принципа има няколко различни начина за анимиране, и нещата са мъгла...

А иначе новият изглед ми харесва. :-)

Unknown каза...

Йовко:Ех, ама съвсем без нищичко мърдащо ли...Все се надявах че няма да е дразнещо, а част от общото настроение, но явно не съм успяла да го предам. Ще опитам пак, обаче, може би в нюанси на бледо сивото...
Луд умора няма, само се поти...
А иначе...хм, "кожа" е много точно казано:)) Ще приема тази теминология:)

Таня: Все мисля че едно голо тяло може да зарадва както мъжките, така и женските очи. То просто разказва за желание и нежност, уязвимост и дързост.

Григор: Аз имам известен афинитет към циганията, да си призная. В общия случай предпочитам жизнерадостен кич вместо хладна изисканост. Но се опитвам да достигна жизнарадостната изисканост:)

*: Ама въпросът за линковете толкова скучен ли беше?