събота, 2 юли 2005 г.

Какво харесвам в мъжете

Седим кротко с една приятелка на плажа, след като сме поиграли волейбол. Наоколо пясък, слънце . Започваме да си говорим за мъже, разбира се. И тук се оказва, че съм имала странен вкус...Не бях се замисляла по въпроса:) И понеже е лято и тези теми са мноооого актуални, хайде да си поиграем на "аз харесвам....". Следва кратък списък с моите пристрастия. Наистина ли имам странен вкус?:)

1. Устните. Това е първото което виждам у един мъж, и може да е последното, понеже от там нататък мога да бъда напълно заслепена. Пълните, плътни, сочни устни. Изобщо.. мога да напиша роман за това:) Примерът е с популярни актьори, просто защото всички се сещат как изглеждат. Вал Килмър, Марлон Брандо, Били Зейн.
2. Гласът. Веднъж бях объркала някакъв номер и два пъти се обадих на непознат мъж, търсейки Краси. Гласът му така ме заплени, че третия път му се обадих, за да се запознаем. Беше просто неустоимо. Можех да остана на телефона с часове. За щастие той беше на 19 и от далеч, така че удоволствието да си говорим не се отрази на целомъдрието ми:Р Пример..Една песен на Ален Делон и ...не помня коя беше певицата. Той само си говори.
3. Ръцете. Не знам как по магически начин ръцете на един човек го отразяват почти напълно. Наичнът по който ги движи , начинът по който изглеждат. Тук имам предвид ръцете от китките до върха на пръстите. Понякога гледката на бягащи по клавиатурата пръсти може почти да ме хипнотизира.
4. Косата. Мммммммм. Дълга, разбира се. Ах, и тук мога да напиша роман. Встрани от професионалните си изкривявания, просто ще кажа,че едва ли има жена която да остане безразлична към дълги копринени кичури плъзгащи се по раменете и. Само с уговорката, че пред зле поддържана и изглеждаща дълга коса предпочитам къса.
5. Ръстът. Нещо което е доста назад в предпочитанията ми, за разлика от едно време. Май съм надживяла вече ужаса че съм 1.72 и мъчителни дълги години в училище бях по-висока от повечето момчета. Сега ми е все тая, даже и да съм с една педя по-висока от някого. Но доколкото мъжете пък се шашкат, все пак е добре да мога да си обуя 12 сантметрови токчета, без да се налага да се навеждам, за да му кажа нещо на ухо. Значи, над 1.84:) Ама пък аз повече нося маратонки...
6. Тялото. Хм. тук май ще е по-лесно да кажа какво не харесвам. Не харесвам мускули правени в зала. Не харесвам напомпани манекени с опънати по бицепсите фланелки. Красотата на тялото е във взаимодействието между отделните му части. Забелязала съм че ме впечатляват мъже, които са тенирали източни бойни изкуства. Някакво усещане за равновесие се излъчва от походката и цялото движение на тялото им. И ...всъщност мускулите са хубаво нещо, но е по-добре да не се виждат. Мразя "релеф".:)
7. И накрая, съвсем ирационално, знам, но не мога да остана безразлична към мъж който ирае добре волейбол. Нещо в движението, в начина по който се среща с топката, в ръцете му когато замахва към нея. Просто се омагьосвам. Ако не сте обръщали внимание, волейболът е почти като секс...

В заключеие искам да кажа, че горното изложение е съвсем умозрително и не преследва никаква практическа цел, така че се надявам да не бъда разбрана погрешно;)

7 коментара:

Анонимен каза...

Бих се изумил, ако не получиш куп предложения от мъже, които онлайн изглеждат ама точно както си описала :-)

(В края на краищата, мъжете са затова - за да правят предложения. :-))

Анонимен каза...

Дааа.....онлайн и аз съм ослепителна блондинка с коса до кръста и 90/60/90. Цветът на очите е по желание. :))

Анонимен каза...

Певицата, мисля, се казва Далида. Странна жена, всъщност. Но хубава песен :-)

Анонимен каза...

Васил: Е, сложила съм цяла страничка със снимки. Уви, съвсем достоверни:).( А в оркът имам регистрация и, честно казано, след като разбрах че вече поддържа кирилица ми се искаше там пак да стане едно интересно място за срещи и разговори. Заповядайте в комюнититата ми "Varna, moreto, sinite vylni" и "B-side", както и в "I love volleyball", разбира се:)))

"Иначе, като гледам, само ми остава да поигравя волейбол, че съвсем съм го забравил :)"
:Р Да не са удължили сесията във ФМИ:))

Unknown каза...

Юнуз: Може би си мислим за различни песни. Тази певица беше американка и ми се върти някакво име Шърли Беси.

Анонимен каза...

Случайна:
След малко търсене се оказа, че Ален Делон има 3 песни с Далида. Аз имах предвид Paroles, Paroles. Това е една от песните, за която всеки би се сетил, но само когато я чуе :-)

Анонимен каза...

Случайна, критериите ми съвпадат на 90% с твоите и все пак се ожених за мъж който не ги покрива и на 50% ;)
Явно има и нещо друго :)