четвъртък, 30 юни 2005 г.

Някой спомня ли си как се прави секс?

Някой спомня ли си как се прави секс? Не онова стерилно взаимодействие между телата, когато сте коректни и учтиви партньори, разделени от плътната пелена на скуката и безразличието. Не и вълшебната приказака на влюбването, когато си издигнал другия на пиедестал, та чак те е страх да го докоснеш истински и ти стига само да се взираш в очите му. Не вулгарната псевдоразкрепостеност на отчаяната самота, когато срещайки някого се страхуваш от него и с погнуса прибираш в класьора на спомените си "екзотични изживявания", единствената полза от които е, че стават за фукане пред приятелите.
Непостижимо ли е онова междинно състояние, когато телата са искрени в порива си, без непременно да бъдат водени от романтична любов? Когато получаваш и даваш в кипежа на искрящо удоволствие, без да размишляваш как точно се казва това което правиш в момента. Когато не се страхуваш, и хващайки другия за ръка отивате далеч-далеч, за да се срещнете с дъгата. И после можеш да го целунеш и да си тръгнеш без никога да се върнеш, но пък винаги като си спомниш за това да се усмихваш...
Без вулгарност и без свян, без страх и без обещания, физическо и емоционално...
Възможно ли е?

14 коментара:

Vasil каза...

Мдаааа, спомням си, спомням си...:)
(да идва по-скоро 8ми :) )

Интересно ми е какво те е докарало до такъв постинг?:)

алекс каза...

Кой е казал, че е невъзможно? Ако двама човека търсят именно това, кое би им попречило? Едничкият проблем би дошъл ако са с различни нагласи, защото тогава единият винаги би се чувствал ощетен. Защото за него това би бил компромис, направен с надеждата у другия да остане повече, отколкото е заявил изначално.

Но ако го няма този момент, къде би бил проблемът?

Nickola каза...

Ех, и аз искам такъв секс. Или както казваше един приятел "Йебанеееее!"

Случайна каза...

Васил: Хубаво е че има хора които си спомнят:) А какво ще се случи на 8-ми? И... много питаш:)

Алекс: Не знам какъв би бил проблемът, но сигурно има някакъв:-/

Никола: Ахахаха, не ми е идвало наум да се изразя тъй поетично, но... вероятно е имал предвид същото.

Vasil каза...

Случайна, ще се случи точно едно такова преживяване, понеже свършва сесията във ФМИ, и някои хора ще са свободни :)

Случайна каза...

Васил: То по едно такова преживяване на лято не е достатъчно:) Но поне стискам палци за сесията:)

Vasil каза...

? Едно? Че аз ако беше само едно, да съм умрял от тестостероново натравяне... Сега просто е сухия период, и аз просто съм се затрупал с работа, да не ми се налага да мисля по въпроса...

(ама идва 8ми :) )

Случайна каза...

Не съм разбрала, значи:) Е, тестостероновото натрявяне не е хубаво нещо:) Малко остана:)

Heth каза...

мечта, свобода...
миг, тишина.

hekata каза...

Здравей, случайно попаднах на твоя дневник. Хареса ми написаното.
Накара ме да се замисля за много неща.
Радвам се, че все още има хора, които си спомнят как се прави това, аз май съм забравила, обаче ще се опитам да си го припомня ;-)
Искам и да те попитам мога ли да използвам връзка към тази твоя статия, или част от нея, в своя дневник?
Благодаря ти предварително ;-)
И успех в начинанието ;-)

Случайна каза...

Хеката: Разбира се, че можеш. Само че посочи и тук връзка към дневника си:)
Това което написах за секса отразява цяла област в начина ни на общуване със света. Много тъжно. Хладът е навсякъде. Криви огледала, ослепяващи светлини. Самота и страх. А може да бъде иначе...:))) Успех и на теб:)

hekata каза...

Благодаря ти!
Моят дневник се намира тук:
http://laname.blogspot.com
Не е нещо кой знае какво, по-скоро го създадох, за да си помогна да намеря себе си. А и ми спестява дългите и уморителни разговори и обяснения с приятели ;-). Също така е и отчаян опит да не забравя да пиша и говоря правилно български, но това е друга тема ;-)

assenic каза...

bih iskal da viarvam che moje da ima takuv kontakt medju dvama dushi ( za predpochitane jena i muj ). n

za men tova oznachava da viarvam v neizcherpaemata sila na jivota i da vzemam ot neia s pulni shepi.

no tova bi bilo predatelstvo sprqmo choveka do teb, koito e tam, bez znachenie v kakvo sustoianie si ti.

assenic каза...

abe adjeba, tova neshto got me thinking ( uraaa ) i kakvo izmudri moiata glavica.

ami leko mi prilicha na ideite na ayn rand za self-a. no in the end, vsichko tova naraniava horata koito obichame naistina. zaradi edin momenten poriv, sme gotovi da predaden neshto po-neprehodno? znam samo che svichko moje da e zabluda, i moje da niama neprehodni neshta, moje bi triabva da vzemame ot jivota s pulni shepi i da mislim samo kak da sme shastlivi...az, ti, vseki, sam za sebe si

out..