сряда, 10 август 2005 г.

Новото аз

Пак се променям, променя се леко и видът на блога ми. Надявам се да ви хареса. Опитвам се да направя нещо с големия надпис с името на блога, но не мога да намеря правилния му вид:) Иска ми се да изглежда като ...засъхваща кръв, но не мога да си представя подходящата форма на буквите, която да е хем ненатрапчива, хем да има нужното внушение. Затова го оставих със шрифта по подразбиране:) И...този път на снимката по изключение съм аз:))
Отново моля за съвети и оценки:)

8 коментара:

Lana каза...

Аз пък мисля, че така си е ОК. И ми харесва повече от преди.
А снимката е супер!!!

Анонимен каза...

снимката наистина е много хубава. остават ти очите в нея :)

Анонимен каза...

na men mi hareswa razpilqnata kosa

Unknown каза...

z: А какъв цвят са ми очите...:))

assenic: Ще помисля по въпроса. Сега като видях как изглежда на 800/640px, нещо не ми харесва. Изобщо, май от много ровене само обърках нещата. Но имах нужда от промяна:)) Благодаря за съветите:)

Анонимен каза...

... ами ...
нищо и никакав монтаж,

само не мога да разбера защо ми се струва , че си птица, разперила криле във влажния сумрак,

и очи провокиращи способостите на миокарда ми:)

Unknown каза...

walker: Това за монтажа не го разбрах...

Анонимен каза...

жалко

Анонимен каза...

bih kazal samo, che narcisizmyt ti vse poveche nabira skorost...