вторник, 28 ноември 2006 г.

волейболно...

В 6 и нещо сутринта ме събужда СМС "Стига спа! На полуфинал сме! 3:2". Мале, Пешо, добре че обикновено ставам по това време, иначе главата щях да ти откъсна:) И, да си жив и здрав, разбира се! Ех, не го гледах това, а повторението дали ще гледам, ще видим. Мноо диви часове, бе.
А какво станало, ах, какво станало, нашите на волейбол взели че били Франция. Онази Франция, дето ги сдуха на Световната лига. Те тези пичове биха, та биха. Честно, толкова ме кефят, че чак думи не намирам. И то,какъв мач е било!
Ех, ще позабърша Господин Микаса от прахта, и ще поиграя със сина ми. Волейболът винаги е волейбол, без значение на какво ниво:)

P.S. Ходих да гледам малко от повторението. Ех, тъкмо се радвах на нашите как ги почнаха в края на третия гейм... То и преди това си ме кефеха, де. Това момче, Боян, наистина им взе акъла на французите. А на Матей Казийски сервисите... На либерото на французите му изпадаха пломбите да ги посреща. Направо го събаряха на земята. Е, някой път и мрежата щяха да скъсат, ама то не може без хич. А Евгени как ги гледаше французите...да са се изпотръшкали, ако погледите убиваха:)
Ех, та тъкмо им се радвам на нашите и на съседната маса сяда някаква двойка, момче и момиче. Пичът явно много запален, сяда и започва да обсъжда и да коментира. А мацката я чувам да казва.. ъф, то много измъчена победа, бе едва-едва 3:2. Ох, мале...Поглеждам я, кокошката, лапнала някаква цигара и гледа злобничко. Ама, шматко, ако я хвана тази цигара, да не казвам какво ще направя с нея...Тъй, хайде да не се увличам...
Искам да кажа, ако някой не е разбрал: Това не беше измъчена победа. Това беше феноменална, помитаща победа измъкната от ръба на загубата. Това беше тотална победа на духа, на смелостта и красотата. Да се бориш за последните точки в третия гейм, срещу противник, който вече те е помитал с 3:0 и е сред най-добрите. Да смениш един от основните нападатели с някой доста по-неопитен, но който се оказа ключът към победата. Да играеш с цялото си сърце, техника и фантазия. Ето, това беше този мач. Състезатели и треньор показаха, че са невероятни!
А ако някой мисли по друг начин, да не ми се мярка със запалена цигара наоколо...;)

5 коментара:

Анонимен каза...

Както казва едно приятелче
"Ми кифла, какво да я правиш?" :)
Хехехе, късетмет, че си ги гледала, аз бях заета по това време. Ами да им е честита и сладка победата... ;)
И още много успехи.
:)

Анонимен каза...

Както казва едно приятелче
"Ми кифла, какво да я правиш?" :)
Хехехе, късетмет, че си ги гледала, аз бях заета по това време. Ами да им е честита и сладка победата... ;)
И още много успехи.
:)

Unknown каза...

И аз пожелавам късмет и ще съм за тях предано и вдъхновено, каквото и да става:))

Unknown каза...

Постижението е напълно съизмеримо с това, което направихме на футбол в САЩ през 1994 г., въпреки че се вдига много малко шум! Ще стискаме палци и утре сутринта от 8 часа... и дано да бием с 3:0, че от 10 ч. имам изпит :) Няма да е лесно, Полша нямат загубен гейм досега!

Unknown каза...

Тази година няма да те будя, но пък много се кефя :) Шест поредни победи!!!